Naše webové stránky používají cookies. Pomáhají ke správné funkci stránek a lepšímu uživatelskému zážitku. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Rozumiem

I. Reklamační řád v sítích Erotic City

Reklamační řád internetového obchodu Erotic City se řídí platnými Všeobecnými obchodnimi podmínkami (VOP). Reklamační řád stanoví rozsah, podmínky a způsob uplatnění odpovědnosti prodávajícího za vady výrobků a služeb (dále jen „reklamace“). Tento reklamační řád platí pro všechny provozovny obchodní sítě Erotic City provozované společností City Realex, a.s. (dále jen „prodávající“). Práva a povinnosti prodávajícího a spotřebitele vycházejí z příslušných ustanovení zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele a občanského zákoníku.

 

II. Všeobecná ustanovení reklamačního řádu

Základní podmínkou pro uplatnění reklamace je, aby zboží bylo zakoupeno od společnosti City Realex a.s.. Nejsnáze se to prokáže předložením originálního dokladu o zaplacení zboží, který při prodeji zboží spotřebiteli vystavil prodávající. V případě uplatnění reklamace poštou je spotřebitel povinen prokázat totéž a v průvodním dopisu podrobně popsat závadu zboží a požadovaný způsob řešení reklamace. Dále je také nutné uvést úplné jméno a adresu spotřebitele, pro doručení vyřízené reklamace. Dokladem o zaplacení zboží může být originál či kopie účtenky, který při prodeji zboží vystavil spotřebiteli prodávající. Dnem uplatnění reklamace je den fyzického předání zboží k reklamaci v provozovně obchodní sítě prodávajícího. V případě uplatnění reklamace poštou je dnem uplatnění reklamace den doručení písemné reklamace a reklamovaného zboží do sídlanebo do provozovny prodávajícího. Dnem vyřízení reklamace poštou je den odeslání vyřízené reklamace prodávajícím spotřebiteli na spotřebitelem udanou adresu.

III. Uplatnění reklamace spotřebitelem a práva z odpovědnosti za vady

1. Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy spotřebitel věc převzal,

a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly. Chybí-li ujednání, má věc takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal, nebo které spotřebitel očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí, nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,

c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

 

2. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí a dále se řídí pravidly pro reklamaci do 6-ti měsíců od jejího zakoupení.

 

3. Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Je-li na prodávané věci, na jejím obalu, v návodu připojenému k věci, nebo v reklamě, v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze věc použít, použijí se ustanovení o záruce za jakost.

 

4. Ustanovení o uplatnění práva z vady spotřebitelem se nepoužije

a) u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána,

b) na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním,

c) u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím, nebo

d) vyplývá-li to z povahy věci, jako zejména vznikla-li vada nebo poškození zboží nesprávným užíváním zboží spotřebitelem, svévolným upravením nebo pozměněním zboží či jiným nedovoleným zásahem do zboží spotřebitelem, mechanickým nebo jiným poškozením zboží spotřebitelem, v případě poškození zboží přírodními živly popř. jiným způsobem vylučujícím odpovědnost prodávajícího za vady.

 

5. Nemá-li věc vlastnosti stanovené v čl. III. odst. 1 reklamačního řádu, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady.

 

6. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě, nebo pro větší počet vad. V takovém případě má spotřebitel i právo od smlouvy odstoupit. Toto právo vzniká při třetí opakovaném výskytu závady, nebo při čtyřech různých nesouvisejících vadách.

 

7. Neodstoupí-li spotřebitel od smlouvy, nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti, nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době, nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

 

8. Právo z vadného plnění spotřebiteli nenáleží, pokud spotřebitel před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud spotřebitel vadu sám způsobil.

 

9. Má-li věc vadu, z níž je prodávající zavázán, a jedná-li se o věc prodávanou za nižší cenu nebo o věc použitou, má spotřebitel místo práva na výměnu věci právo na přiměřenou slevu.

 

10. Práva z vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého věc byla koupena.

 

11. Uplatní-li spotřebitel právo z vadného plnění, potvrdí mu prodávající v písemné formě, kdy právo uplatnil, jakož i provedení opravy a dobu jejího trvání.

 

12. Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání.

 

13. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.

 

14. V provozovně musí být po celou provozní dobu přítomen pracovník pověřený vyřizovat reklamace.

 

15. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba, přiměřená podle druhu výrobku či služby, potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.

 

16. Prodávající informuje kupujícího o vyřízení reklamace a o tom, do jaké lhůty si má dané zboží vyzvednout. Nebude-li doručena kupujícímu informace o vyřízení reklamace ve lhůtě 30 dnů, a to z jakéhokoli důvodu na straně prodávajícího či kupujícího, je kupující povinen vyzvednout si dané zboží neprodleně po uplynutí 30 denní lhůty, ve které měla být reklamace nejpozději vyřízena.

 

17. Pokud si kupující nevyzvedne zboží ani po uplynutí 8 měsíců ode dne vyřízení reklamace, je prodávající oprávněn k prodeji tohoto zboží třetí osobě vhodným způsobem za přiměřenou cenu dle § 2428 občanského zákoníku, na účet kupujícího; výtěžek kupujícímu vydá bez zbytečného dokladu, může si však odečíst skladné a účelně vynaložené náklady spojené s prodejem.

IV. Pravidla pro reklamaci zboží zakoupeném na eshopu

Pokud se objeví na výrobku vada, je nutno jej reklamovat bez zbytečného odkladu a není možno jej nadále využívat. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. U věcí prodávaných za sníženou cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla sleva poskytnuta. Záruka se nevztahuje na změny či poškození zboží, které bylo způsobeno nesprávnou údržbou a nesprávnou manipulací, tedy v rozporu s návodem na manipulaci se zbožím. Záruka se vztahuje na výrobní či materiálové vady, které nevznikly nesprávným používáním zboží, tedy v rozporu s návodem na manipulaci se zbožím. 

Reklamace z E-shopu je ideální řešit zasláním vadného výrobku na adresu uvedenou v sekci kontakty. Také je možné zboží reklamovat v jakékoliv naší prodejně v České Republice. V balíku musí být kompletní výrobek (je-li z několika částí). Dále přiložte doklady o zakoupení zboží (např. kupní smlouva, faktura, či jiná zákonem povolená potvrzení a jejich kopie) a vyplněný reklamační list pro urychlení reklamace (stáhnout), ve kterém je nutno vyplnit "Návrh na řešení reklamace", a to hlavně v případě, že se jedná o závadu projevenou do 6ti měsíců od zakoupení výrobku.

 

V. Vrácení zboží ve 14ti denní lhůtě

1. Zboží zakoupené přes náš internetový obchod je možné vrátit v zákonné lhůtě 14 dní od data prodeje. Datum prodeje je v případě zaslání zboží přepravní službou vždy den převzetí zásilky kupujícím od přepravce.

2. Dle ustanovení občanského zákoníku nelze odstoupit od kupní smlouvy v případě zboží, které je z hygienických důvodů zabaleno v uzavřeném obalu a tento obal byl kupujícím poškozen (rozbalen). Erotické pomůcky jsou považovány za "zboží zvláštního charakteru" a jejich vrácení či výměna není v těchto případech z hygienických důvodů možná. Do této skupiny zboží spadá i spodní prádlo a jiné zboží, u kterého nelze vyloučit, že bylo použito přímo na intimních partiích.

3. V ostatních případech se odstoupení od smlouvy řídí standardním postupem dle všeobecných obchodních podmínek (VOP).

V. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

Společnost City Realex, a.s., IČ: 61247961, se sídlem Tenisová 954/16, 102 00 Praha 10, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze v oddíle B, vložce 15819, tímto jako prodávající informuje spotřebitele o tom, že pro prodávajícím nabízené a prodávané výrobky, je věcně příslušným subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, www.coi.cz.

 

Veškeré řádně uplatněné reklamace jsou řešeny zdarma na náklady prodávajícího.

 

Platnost reklamačního řádu je od 1. 3. 2015 ve všech provozovnách - prodejnách sítě Erotic City provozovaných společností City Realex, a.s. v České republice.

Tato část je určená k ochraně proti spam robotům. Vidíte-li tento text, vyplňte pole uvedené za otázkou. Tlačítko jsem robot ignorujte.
Kolik je dvě plus tři

Naše garance

Jsme připraveni vám poradit

Jsme připraveni vám poradit

Poradna je určena pro vaše krátké dotazy. Zašlete nám dotaz.

Intimní poradna
Stoprocentní diskrétnost

Stoprocentní diskrétnost

Diskrétní balení vašeho zboží a ochrana osobních údajů.

Ochrana osobních údajů
Zdravotní nezávadnost

Zdravotní nezávadnost

Zdravotní nezávadnost je i pro nás u produktů na prvním místě

Zdravotní nezávadnost